מי צריך מערכת לשליחת סמס?

מי צריך מערכת לשליחת סמס?

מערכת לשליחת סמס בכמויות (מסרונים) מאפשרת לחברות וארגונים לתקשר ביעילות עם קהל הלקוחות שלהם ולשפר את הקשר עם לקוחות מתענינים. אחד השימושים הטריוויאליים הוא אצל מועדוני לקוחות לעדכון על המבצעים השבועיים. גם בתחום האי קומרס עושים שימוש דומה במערכת לשליחת סמסים. שליחת הודעת סמס ללקוח מיד עם קליטת הזמנה, על מנת שהלקוח יידע שההזמנה נקלטה ויהיה לו למי לחזור בטלפון במידה ויש צורך.

אבל לא רק חברות ענק ומוסדות ציבור יכולים להפיק תועלת ממערכת לשליחת סמס. באמת של החיים – כמעט לכל עסק יש סיבה להכניס לשימוש שוטף את הSMS. שימוש נכון במערכת לשליחת סמסים מאפשר לשפר את התקשורת עם הלקוחות, להעמיק את ההיכרות והנאמנות עם המותג ולהגדיל מכירות. עם זאת הרבה מבעלי העסקים או מנהלי השיווק לא מספיק מכירים את התחום או שאין להם זמן ללמוד אותו. מסיבה זו עסקים מוצאים את עצמם מבזבזים הון על שיחות טלפון מיותרות, מכתבים בדואר, ועיסוק אובססיבי ויקר בגיוס לקוחות חדשים. שימוש נכון במערכת לשליחת סמס יסייע לכם לשמר את הלקוחות ולהוציא מהם יותר.

היתרונות המעשיים של מערכת לשליחת סמס

  • תפוצה – היכולת להפיץ כמות עצומה של מסרים בכמה לחיצות כפתור.
  • מידיות – בדקות בודדות ניתן להגיע למיליוני נמענים.
  • חשיפה לנמען – זה האמצעי היחיד שמאפשר לנו להגיע לעיני הלקוח באופן מיידי וישיר. אצל רוב הנמענים ההודעה ממש קופצת מול העיניים ונקראת באותו רגע.
  • תגובתיות – יתרון נוסף הוא שהלקוח יכול, במידה ובנינו את הקמפיין נכון, והשתמשנו במערכת המתאימה – לחייג בחזרה ישירות אל בית העסק, במקום להשאיר פרטים וכדומה.

אלה יתרונות אדירים על פני מדיות אחרות שהופך את השיווק במסרונים לכלי שיווקי מצויין – אם רק יודעים איך להשתמש בו. לא הרבה אנשים בתעשיה יודעים לנצל את היכולות והיתרונות של הסמסים, ויש רבים החוששים מחוק הספאם, ובשל כך – ומחוסר ידע – נמנעים מלהשתמש בכלי נהדר זה.

מערכת לשליחת סמס – מול מערכת דיוור למיילים

אחד היתרונות שהזכרנו במערכת לשליחת סמס שהוא מאפשר לנו להגיע בשניות, לאלפי לקוחות. זהו כלי מושלם לשימור קשר עם לקוחות כי הוא הכלי היחיד שמגיע עד ללקוח, וממש נכנס לו אל תוך העיניים. בהשוואה לאימייל למשל, הלקוחות שלכם קוראים פי 3 סמסים: 90%+ להודעות סמס, מול ממוצע של 29% להודעות אימייל.

מהצד השני עם זאת, חברות רבות שדווקא כן עובדות עם מערכת לשליחת סמס, עושות בכלי זה שימוש מוגזם, לא אישי ולא נעים. שימוש כזה לא רק שלא מועיל לחברה, אלא אפילו מעצבן את הלקוחות. מדובר בהודעות ארוכות, ולא אישיות. הן לא מתאימות ללקוח מבחינת המוצרים ותחומי העניין שלו, ובקיצור – הן הודעות גנריות חסרות ערך. אם אתם מקבלים הרבה בקשות להסרה מרשימת התפוצה – או מחיקה ממאגר הלקוחות, זה כנראה בגלל שעשיתם שימוש לא נכון במערכת לשליחת SMS. עם עוד מאמץ קטן לשיפור הניסוח, עם סגמנטציה קלה של מאגר הלקוחות, ועם קצת יותר ליווי מקצועי בתחום תוכלו גם אתם להשתמש בסמס ככלי שיווקי.

צרו קשר בקליק, וקבלו הצעה משתלמת במיוחד למערכת לשליחת SMS

 

מערכת לשליחת סמס

יש כאלה שמעדיפים לתקתק במכונה. תכל'ס? יש בזה משהו נוסטלגי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *