מערכת סמס לעסקים – כלי חזק ומדוייק

מערכת סמס לעסקים: כלי חזק ומדוייק

אתם אולי תתפלאו, אבל מחקרים שנעשו בתחום מראים שצרכנים אוהבים לקבל סמסים ממקומות שבהם כבר קנו. מדובר על מעל 65% מהלקוחות שרואים בסמס דרך מצויינת של העסק שלך לשמור איתם על קשר. מערכת סמס לעסקים מבית SMSRIVER נבנתה במיוחד עבור עסקים גדולים, וגם עבור מתמודדים פוליטיים – המעוניינים לתקשר במהירות וביעילות עם אלפי אנשים.

מערכת סמס לעסקים מאפשרת שליחת סמס בכמויות: לשימור קשר עם לקוחות, להפצת הודעות על מכירות, ותזכורות לאירועים ופגישות. השימוש בסמסים ככלי שיווקי ממשיך לצבור תאוצה בישראל, ונראה שאפילו מהפכת הוואטסאפ לא מפריעה לסמסים.

למי שחשבו שהסמס ייעלם מהעולם יש לנו חדשות: זה לא הולך לקרות בעשור הקרוב. למעשה, השימוש במסרונים כל כך נפוץ ומושרש אצל כולנו, עד כדי כך שפייסבוק נלחצה מזה וחששה לעתיד אפליקציה המסנג'ר. כתוצאה ממחקר שעשתה פייסבוק היא החליטה לשלב את אפליקציה המסנגר עם הסמסים שמגיעים למכשיר, וככה לשמר ולהרחיב את השימוש במסנג'ר… באמצעות סמסים.

אז באמת מדובר בכלי אפקטיבי ונוח מאוד למשווקים. עם זאת, יש כמה טעויות שמאוד נפוצות אצל אנשי שיווק ומנהלי קמפיינים שמשתמשים במערכת סמס לעסקים.

הטעויות הנפוצות בשימוש במערכת סמס לעסקים

הודעות ארוכות

חברות רבות שולחות ללקוחותיהן מגילות ארוכות של טקסטים באמצעות סמס. הן חושבות שבכך הן מספקות יותר מידע.

זו טעות גדולה, כי מסרים ארוכים לא מתאימים למדיה הזו שנקראת סמס. בכלל אנחנו חיים בדור שהכל חייב להיות קצר וקולע, ובמסרונים זה עוד יותר קריטי.

החכמה בסמס היא לגרות את הלקוח מספיק כדי שיעשה פעולה (למשל להכנס ללינק) או לחילופין לשמר את המותג בתודעה שלו כמותג מוביל וחיובי.

ספאם

שליחת הודעות באמצעות מערכת סמס לעסקים למי שלא נרשמו לקבלת הודעות נוטה להיות לא משתלמת. ראשית זה מעצבן לקוחות, ויש כאלה שירחיקו לכת ויימנעו מלהתחבר איתכם בגלל הצפה בהודעות. שנית, חוק הספאם אוסר על שליחת הודעות למי שאיננו מורשים לשלוח להם, ובכך חושף את העסק השולח לתביעה, שיכולה לזכות את התובע ב עד 1,000 ש"ח על כל הודעה – זאת ללא הוכחת נזק. ישנם לא מעט אנשים המוצאים את הפרנסתם, או לפחות הכנסה צדדית, מתביעת ספאמרים.

יש דרכים חוקיות ולגיטימיות להשיג לקוחות חדשים על ידי שליחת סמסים, אך לשם כך חייבים היכרות מעמיקה עם חוק הספאם, וניסיון בכתיבת וניסוח הודעות מתאימות.

פיזור הקריאה לפעולה

הודעת סמס חייבת להיות מנוסחת באופן תמציתי, ברור ונעים לעין. כשמכניסים למסר קצר כזה יותר מקריאה לפעולה אחת, מאבדים לקוחות. זוהי שגיאה נפוצה אצל מתחילים שרוצים לספר ללקוחותיהם על כל מה שקרה בעסק השבוע. זה נכון מאוד גם לגבי ניוזלטרים – אפילו ששם יש מקום ליותר תוכן, אך כשמדובר במסרונים – הכרחי להתאפק, ולהעביר ללקוח מסר אחד בכל פעם.

אז.. איך מתחילים?

בשנים האחרונות צברנו ניסיון רב בניהול והפעלה של קמפיינים בSMS באמצעות מערכת סמס לעסקים. מוכנים להתחיל להרוויח מסמסים?
מלאו פרטים וקבלו הצעה משתלמת במיוחד >>

מערכת סמס לעסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *